Onze huisartsenpraktijk begon als een klein initiatief en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een succesvolle en betrokken zorgaanbieder. Wij begrijpen de zorgen en behoeften van onze gemeenschap en dat is terug te zien in onze werkwijze, waarbij inlevingsvermogen en persoonlijke aandacht centraal staan.
Ons team is hecht en professioneel, met korte communicatielijnen die een efficiënte samenwerking mogelijk maken. Deze aanpak zorgt ervoor dat we snel en effectief kunnen handelen, wat ten goede komt aan iedereen die met ons in aanraking komt.
We staan bekend om onze laagdrempelige consultvoering. Naast medisch advies bieden we zo ver het mogelijk is ook ondersteuning bij sociale en praktische vragen. Dit maakt ons niet alleen een plek voor medische zorg, maar ook een vertrouwde partner voor een breed scala aan vragen en behoeften.
Dankzij ons efficiënte werk- en telefoniesysteem kunnen we wachttijden tot een minimum beperken. We zorgen ervoor dat iedereen die contact met ons opneemt, snel wordt geholpen en de zorg of het advies krijgt dat nodig is.
Digitalisering is voor ons een belangrijk speerpunt, omdat we zien dat dit een integraal onderdeel is van het dagelijks leven en de maatschappij. We zijn overtuigd van de voordelen die digitalisering biedt, zowel voor onszelf als voor de mensen met wie we samenwerken.
In de afgelopen jaren hebben we de eerste stappen gezet naar een gedigitaliseerde praktijk, en we blijven ons hierin verder ontwikkelen. Digitale systemen en middelen helpen ons om de drukte en complexiteit van de medische zorg op een praktische en overzichtelijke manier te beheren. Dit betekent dat complexe processen vaak achter de schermen plaatsvinden, terwijl we ervoor zorgen dat de zorgverlening soepel en op tijd verloopt.
Een belangrijk voordeel van deze digitale systemen is hun inzetbaarheid op elk gewenst moment van de dag. Dit biedt ons de flexibiliteit om bepaalde diensten altijd beschikbaar te stellen zodat u zelfs buiten kantoortijden uw zorgzaken kunt beheren.
Met onze focus op digitalisering zijn we klaar voor de toekomst, zodat we optimaal kunnen blijven inspelen op de behoeften van onze gemeenschap en alle betrokkenen.
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.